loading...
بارنجی ، با ما بهترین باشید.
lopas بازدید : 90 شنبه 01 تیر 1398 نظرات (0)

مرغ و متعلقات آن مصرف بالایی دارند. تنوع غذایی که با مرغ و تکه های مختلف آن تهیه می شود بسیار زیاد است. از این رو فروشگاه های زیادی در زمینه ی مرغ و متعلقات آن مانند مرغ کامل، کتف مرغ، بال مرغ، مغز ران مرغ و دیگر اجزای آن فعالیت می کنند تا بتوانند این محصولات را به صورت تازه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. مرغ دارای منابع ویتامینی و پروتئینی زیادی است و قیمت آن نسبت به گوشت مناسب تر است. از این رو مصرف بالایی دارد. فروشگاه های عرضه محصولات مربوط به مرغ، به صورت تناژ خرید خود را انجام می دهند تا بتوانند جوابگوی نیاز بازار باشند. تهیه محصولات تازه و با کیفیت و همین طور راه های ساده تری برای خرید قطعاً می تواند فروشنده ها و مصرف کنندگان این ماده ی غذایی را راضی نگه دارد. از این رو امروزه روش های مختلفی برای خرید به صورت حضوری و غیر حضوری فراهم شده است و کارایی بسیار بالایی دارد.

مرغ کامل 451643541

خرید انواع مرغ و متعلقات تناژ

از مرغ در غذاهای خورشتی، انواع خوراک، کباب و ... استفاده می شود. در هر کدام از آن ها نیز می توان بخش خاصی از مرغ را مورد استفاده قرار داد. مرغ کامل معمولی یا مرغ سبز را می توان به صورت تناژ تهیه کرد و اجزای آن را در هنگام ارائه به مشتری جدا کرد؛ اما برای راحتی کار روش هایی مانند خرید مغز ران مرغ، کتف مرغ، بال مرغ، جگر مرغ و... به صورت جداگانه گزینه ی بهتری است تا بتوانید راحت تر اقدام به خرید و فروش کنید. فروشگاه های حرفه ای و بزرگ از مراکز معتبر اقدام به خرید محصولات خود می کنند تا بتوانند مشتریانی همیشه راضی داشته باشند.

این کسب و کارها زمانی موفق هستند که انواع مرغ مانند مرغ سبز و مرغ کامل معمولی را به همراه متعلقات آن ها برای مشتریان خود در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی عرضه کنند. از این رو باید هنگام خرید از مراکز معتبر بهره ببرند تا هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت و بسته بندی بهترین ها را به صورت تناژ تهیه کنند. هنگامی که عمده خرید می کنید معمولاً قیمت مناسب تری را دریافت می کنید و ممکن است حتی تخفیف های ویژه هم در اختیار شما قرار گیرد. علاوه بر این نیازی به خرید مجدد در بازه زمانی کوتاه نخواهید داشت.

 

خرید مرغ و متعلقات به صورت تناژ مناسب چه کسانی است؟

نه تنها فروشگاه های مرغ و گوشت به خرید تناژ نیاز دارند بلکه مکان هایی مانند رستوران، تالار، بیرون بر، تشریفات مجالس و ... نیز به خرید مرغ در انواع مختلف نیاز دارند. این مکان ها هر روزه مقدار زیادی مرغ کامل، کتف و بال، مغز ران مرغ و ... را در غذاهای خود مورد استفاده قرار می دهند. همچنین انواع جوجه های طعم دار برای کبابی نیز مورد نیاز آن هاست. از این رو ممکن است حتی بیشتر از یک فروشگاه بزرگ به خرید مرغ نیاز داشته باشند. از آن جا که طعم غذاهای طبخ شده به کیفیت مواد اولیه ارتباط نزدیکی دارد، باید سعی شود بهترین کیفیت مرغ و متعلقات را برای خرید مورد استفاده قرار داد.

رستوران ها و تهیه غذاهای بزرگ و معروف بهترین مواد اولیه را تهیه می کنند و حساسیت بالایی بر روی این بخش دارند. به خصوص در زمینه گوشت و مرغ اهمیت آن بسیار بالاتر است. به همین علت دنبال مراکز بزرگ و معتبر هستند که بتوانند خرید مطمئن از انواع مرغ و متعلقات داشته باشند.

افرادی که مراسمات بزرگ دارند مانند جشن های مختلف نیز به خرید مرغ و محصولات آن به صورت تناژ نیاز دارند و به جای خرید از فروشگاه های کوچک می توانند از مراکز بزرگ تر خرید کنند.

مرغ کامل 86548

 

خرید غیر حضوری مرغ و متعلقات به صورت تناژ

امروزه اینترنت به کمک کسب و کارهای مختلف آمده است و باعث شده تا بتوان به کمک آن راحت تر فعالیت های خود را انجام داد. با توجه به این که بیشتر وقت افراد برای خرید در بازار هدر می رود، اگر بتوان به صورت مجازی خرید خود را انجام داد بسیار بهتر خواهد بود. فروشگاه های معتبر اینترنتی مرغ و متعلقات نیز وجود دارند که می توان به راحتی از آن ها خرید کرد و یک کار چند ساعته را در چند دقیقه انجام داد. این صرف جویی در وقت برای این قشر که همیشه فعال هستند بسیار مهم و باارزش است.

همچنین خرید اینترنتی می تواند به شما کمک کند تا محصولاتی تازه تر دریافت کنید و حتی قیمت مناسب تری برای یک خرید تناژ بپردازید. برای این نوع محصولات از ماشین های مخصوص یخچال دار استفاده می شود تا مرغ و متعلقات آن تا زمان رسیدن به دست مشتری کاملاً تازه و سالم بمانند.

سفارش شما در اسرع وقت با توجه به آدرسی که در سایت فروشگاهی مرغ و گوشت ثبت کرده اید برای شما ارسال می شود.

lopas بازدید : 137 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

سینه مرغ بخشی است که کمترین چربی را در خود دارد. به همین علت بهترین قسمتی از مرغ است که می توانید آن را برای غذاهای رژیمی مورد استفاده قرار دهید. اگر بخواهید مصرف مواد گوشتی را به صورت کامل از غذای خود حذف کنید، ممکن است دچار سو تغذیه شوید و مواد مغذی زیادی را که مورد نیاز بدنتان است در دسترس نداشته باشید. از این رو بهتر است به جای حذف کامل گوشت، از انواع گوشت کم کالری و بدون چربی استفاده کنید. اگر رژیم غذایی را تجربه کرده باشید، می دانید که مشکلات زیادی سر راه این افراد است. حتماً شما هم بارها هوس خوردن یک غذای گوشتی خوشمزه را کرده اید ولی نگران اضافه وزن خود بودید؛ اما می توانید با خیال راحت با سینه مرغ بدون استخوان با کتف یک خورشت خوشمزه تهیه کنید و کالری کمی را هم دریافت کنید. همچنین چرخ کرده سینه مرغ را می توانید در کباب و ساندویچ های خود استفاده کنید و از آن بهره ببرید. برای شما که می خواهید هم از غذای خود لذت ببرید، هم از یک غذای با کیفیت و دارای مواد مغذی مورد نیاز خود استفاده کنید با ما همراه باشید تا یک غذای رژیمی خوشمزه با سینه مرغ را برای شما آموزش دهیم.

 

مواد لازم برای تهیه غذای رژیمی با سینه مرغ

سینه مرغ بدون استخوان با کتف یک عدد

هویج یک عدد متوسط

کدو یک عدد متوسط

سیر سه حبه

پیاز متوسط یک عدد

فلفل دلمه یک عدد کوچک

شنبلیله خشک یک قاشق چایخوری

رب گوجه یک قاشق غذاخوری

ادویه کاری یک قاشق چایخوری

نمک، فلفل و زردچوبه به مقدار لازم

روغن یا کره یک قاشق غذاخوری (می توانید آن را حذف کنید)

سینه مرغ 513

طرز تهیه غذای رژیمی با سینه مرغ

همیشه هم نیاز نیست برای رژیم گرفتن به فکر غذاهای بدون طعم باشید که انگیزه ی شما را برای صرف غذا کاملاً از بین ببرد! گاهی اوقات هم می توانید رژیم تان را حفظ کنید و غذایی خوشمزه را هم در لیست غذاهای خود بگنجانید.

ابتدا سینه مرغ بدون استخوان با کتف را تکه کنید. اگر کتف دوست ندارید می توانید از سینه مرغ خالی استفاده کنید. آن را با مقداری آب به مدت نیم ساعت بگذارید بپزد تا کاملاً نرم شود. در آب آن نمک، زردچوبه و کمی پیاز بریزید تا هم رنگ خوبی داشته باشد هم طعم مرغ بهتر شود.

تکه های مرغ را از ماهی تابه بیرون آورید و در ماهی تابه رژیمی سرخ کنید. نیازی به اضافه کردن روغن نیست و مرغ حالت کبابی می شود. کدو و هویج را هم کمی روی ماهی تابه تفت دهید تا رنگ آن ها تغییر کند. سپس پیاز را در ماهی تابه ریخته و با یک قاشق روغن یا کره سرخ کنید. کمی که پیاز سرخ شد سیر و فلفل دلمه ی خرد شده را هم به آن بیفزایید و تفت دهید. حال می توانید سینه مرغ، کدو و هویج را هم به پیاز و سیر اضافه کنید و تفت دهید. شنبلیله خشک را بر روی مواد بریزید و کمی تفت دهید. دقت داشته باشید که از شنبلیله زیاد استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است طعمی تلخ به غذای شما بدهد. نصف ادویه کاری را هم بر روی مواد و سینه مرغ بریزید. عطر غذای شما فضای خانه را پر می کند و شما را از حال و هوای رژیم های بی طعم بیرون می آورد. حال رب گوجه را در یک کاسه آب حل کرده و نمک، زردچوبه، فلفل و بقیه ی ادویه کاری را به آن بیفزایید و بر روی سینه مرغ بریزید. درب ظرف را ببندید و بگذارید تا با شعله ی ملایم بپزد. اگر خورشت آبدار دوست دارید می توانید زمانی که آب آن تمام نشده است شعله را خاموش کنید. درغیر این صورت بگذارید آب خوراک سینه مرغ بخار شده سپس آن را خاموش کنید.

از این رو یک غذای خوب با سینه مرغ می توانید تهیه کنید. همچنین در کنار آن با چرخ کرده سینه مرغ نیز خوراک های خوشمزه تهیه کنید.

سینهمرغ56 513

مزایای استفاده از غذای رژیمی با سینه مرغ

غذایی که طرز تهیه ی آن برای شما شرح داده شده، یک سری نکات رژیمی در خود دارد. کدو و فلفل دلمه جزو مواد غذایی کالری منفی هستند که برای افرادی که در رژیم غذایی هستند بسیار مناسب است.

سینه مرغ کالری کمی دارد و در عین حال غذایی خوشمزه است که هر کسی می تواند آن را مصرف کند. کباب چرخ کرده سینه مرغ و استفاده از آن در غذاهایی مختلف مانند تهیه ساندویچ مرغ می تواند رژیم غذایی خوشایندی برای شما ایجاد کند.

ادویه ی کاری حاوی تعداد زیادی ادویه جات مختلف است که بر روی افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی تاثیر زیادی دارد.

شما می توانید از این غذای رژیمی به صورت خوراک و با پلو استفاده کنید. همچنین غذای خوبی برای مهمانان شما هستند که رژیم غذایی کم کالری دارند.

lopas بازدید : 87 پنجشنبه 30 خرداد 1398 نظرات (0)

چرخ کرده گوسفندی برای تهیه ی بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. به علت این که طبخ گوشت چرخ کرده سریع تر و راحت تر از گوشت معمولی مانند سردست گوسفندی یا تکه های شقه گوسفندی است، استفاده از آن در مواقعی که فرصت کافی برای پختن گوشت نداریم مناسب است. کلم پلو شیرازی یکی از غذاهای خوشمزه و خوش عطری است که برای خانواده و حتی مهمانی ها می توانید آن را تدارک ببینید. این غذای مغذی هم طعم خوبی دارد و هم پخت آن راحت است. ولی به هر حال غذا باید طبق دستورالعمل مخصوص خود طبخ شود تا بتواند لذت را به سفره های شما وارد کند. با ما همراه باشید تا بهترین غذای شیرازی اصیل را مورد بررسی قرار دهیم.

کلم پلو شیرازی

مواد لازم برای طبخ کلم پلو شیرازی با گوشت چرخ کرده گوسفندی

کلم پلو شیرازی از انواع غذاهایی است که مربوط به شهر زیبای شیراز است و این هموطنان مهمان نواز آن را به روش خودشان و با گوشت های قلقلی مخصوص درست می کنند.

برای تهیه این غذا به گوشت چرخ کرده گوسفندی نیاز دارید البته برخی افراد با گوشت سردست گوسفندی یا تکه های گوشت بدون استخوان که از شقه گوسفندی جدا کرده اند هم این غذا را درست می کنند. موادی اولیه مورد نیاز برای این غذای اصیل به شرح زیر است.

  • گوشت چرخ کرده گوسفندی یا گوساله 300 گرم
  • سبزیجات معطر (شوید، ترخون، ریحان، تره) 400 گرم
  • کلم دو سر
  • برنج 3 پیمانه
  • پیاز یک عدد متوسط
  • آرد نخودچی به مقدار لازم
  • سیر دو حبه
  • نمک، فلفل و زردچوبه به مقدار لازم
  • آبلیمو دو قاشق غذاخوری

به کمک مواد اولیه که در بالا عنوان شد می توان یک غذای خوشمزه را طبخ کرد.

کلم پلو شیرازی

تهیه کلم پلو شیرازی با گوشت چرخ کرده گوسفندی

اگر می خواهید به روش معمول و با گوشت چرخ کرده گوساله یا گوسفندی این غذا را طبخ کنید باید نصف پیاز را رنده زده و در گوشت بریزید. گوشت شما باید کاملاً ورز داده شود تا بتواند به حالت خمیری درآید. سپس نمک و فلفل و زردچوبه را با مقداری آرد نخودچی به گوشت چرخ کرده گوسفندی اضافه کنید و به خوبی ورز دهید. بگذارید این مخلوط کمی بماند تا مواد به خورد گوشت برود. سپس از گوشت به اندازه ی یک گیلاس بردارید و گرد گنید. بقیه ی گوشت را به همین اندازه گرد کرده و در یک ظرف بچینید. آن ها را در کمی روغن و در یک ماهی تابه به آرامی تفت دهید تا خودش را بگیرد و طعم خامی ندهد.

ممکن است بخواهید از گوشت معمولی که از تکه های شقه گوسفندی یا سردست گوسفندی جدا کرده اید این غذا را طبخ کنید. در این صورت باید از قبل گوشت خود را سرخ کرده و با پیاز و نمک و ادویه جات بپزید و کنار بگذارید.

پیاز را در یک ظرف سرخ کنید، سیر را بعد از چند دقیقه به پیاز اضافه کنید و سبزیجات معطر که ریز خرد کرده اید را به همراه کلم خلال شده در ظرف بریزید. بگذارید چند دقیقه بماند و آن را تفت دهید تا سبزیجات طعم سرخ کرده به خود بگیرد. آبلیمو را بر روی آن ریخته هم بزنید و شعله را خاموش کنید.

حال ظرف بزرگ تر از مقدار برنج تان را بر روی گاز بگذارید و بعد از جوش آمدن آب برنج را به آن افزوده و بسته به نوع برنج آن را در زمان مشخص آبکش کنید. سپس کمی روغن در ته قابلمه بریزید، تکه ای نان لواش یا هر نان که نازک باشد در ته ظرف بگذارید تا ته دیگ خوشمزه هم در کنار کلم پلوی تان داشته باشید. سپس یک لایه برنج، یک لایه سبزیجات و چند دانه از گوشت قلقلی که از چرخ کرده گوسفندی یا چرخ کرده گوساله به دست آمده بود یا گوشت پخته شده را بین هر لایه بگذارید. همین طور ادامه دهید تا مواد و برنج را در ظرف جای دهید.

سپس درب ظرف را بگذارید تا با شعله ی آرام دم بکشد. بعد از نیم ساعت با کفگیر به آرامی برنج و مواد را با هم مخلوط کنید و کمی روغن یا کره آب شده بر روی آن بریزید.

برنج که دم کشید، آن را در یک دیس بچینید و ته دیگ کلم پلو شیرازی را هم در کنار آن سرو کنید.

قلقلی کلم پلو

 

نکاتی در مورد طبخ کلم پلو شیرازی با گوشت چرخ کرده گوسفندی

این غذا بسیار خوشمزه است و اکثر افراد آن را می پسندند، اگر می خواهید به خوبی آن را تهیه کنید، بهتر است به جای گوشت گوساله یا گوشت تکه شده از شقه گوسفندی از همان گوشت چرخ کرده گوسفندی استفاده کنید.

گوشت های قلقلی را باید به خوبی ورز دهید و هنگام سرخ کردن آن را به آرامی هم بزنید تا حالت قلقلی خود را از دست ندهد.

می توانید در کنار کلم پلو شیراز با گوشت چرخ کرده گوسفندی از سالاد شیرازی نیز استفاده کنید تا آبغوره این سالاد چربی غذا را متعادل تر کند.

lopas بازدید : 135 پنجشنبه 30 خرداد 1398 نظرات (0)

دنبه گوسفندی یکی از اجزای گوشت گوسفندی است که کاملاً از پیه تشکیل شده است. برخی افراد فکر می کنند به علت این که چربی این قسمت زیاد است، استفاده از آن ممکن است مضر باشد؛ اما بهتر است بدانید اگر در گوشت خورشتی گوسفندی مقداری از این دنبه ها قرار دهید هم طعم آن بهتر می شود هم به عنوان یک ماده ی مغذی و انرژی زا می توانید از آن نهایت بهره را ببرید. البته با توجه به این که مصرف هر ماده ی غذایی باید به اندازه صورت گیرد، بدون شک دنبه و روغن حاصل از آن نیز نباید به مقدار زیادی مصرف شود؛ اما چه روش هایی برای استفاده از دنبه گوسفندی وجود دارد و این بخش از گوسفند چه خواصی دارد؟

دنبه گوسفندی

روش های استفاده از دنبه گوسفندی

اگر شما هم در مورد خواص دنبه گوسفندی اطلاعاتی به دست آوردید و می خواهید به نحوی آن را در غذای خود بگنجانید، بهتر است ابتدا روش هایی را برای مصرف بهتر آن بدانید. ساده ترین روش که می توانید از این ماده مغذی استفاده کنید، همراه کردن مقداری از دنبه با گوشت خورشتی گوسفندی است. همچنین هنگامی که گوشت گوسفندی را برای کباب آماده می کنید با قرار دادن تکه های کوچک دنبه لابه لای کباب ها، هم طعم بهتری به کباب می دهید و هم آن را ترد و خوشمزه می کنید. در عین حال از خواص دنبه نیز بهره مند می شوید.

می توانید همراه با گوشت گوسفندی مقداری دنبه نیز خریداری کنید و هنگام سرخ کردن گوشت برای تهیه یک غذای خورشتی گوسفندی خوشمزه، تکه ای از دنبه را در آن قرار دهید و با روغنی که از آن به دست می آید گوشت را سرخ کنید. از این رو نیازی به استفاده از روغن های صنعتی و مضر ندارید.

برخی افراد به صورت جداگانه مقدار زیادی دنبه گوسفندی خریداری می کنند و آن را آب کرده و نگهداری می کنند. با تهیه این روغن نیازی به استفاده از روغن های صنعتی ندارند. از این رو می توانند از روغن دنبه برای تهیه غذا بهره ببرند و در عین حال که مواد مغذی این روغن را دریافت می کنند، نگرانی از بابت مصرف روغن های صنعتی نداشته باشند.

مزایای زیادی در این بخش از گوشت گوسفند وجود دارد که باعث شده در طب سنتی به مقدار زیاد از آن استفاده شود.

 

 

خواص دنبه گوسفندی که بهتر است بدانید

برخی افراد فکر می کنند مصرف روغن های مایع ضرر کمتری نسبت به مصرف دنبه گوسفندی دارد؛ اما بهتر است بدانید مصرف این ماده ی غذایی خطر انسداد شریان ها و مشکلات قلبی و عروقی را به مقدار زیادی کاهش می دهد. از این رو افراد زیادی هنگامی که اقدام به خرید شقه گوسفندی می کنند، در کنار آن از دنبه نیز استفاده می کنند تا بتوانند به جای مصرف روغن های صنعتی از این روغن طبیعی و سالم بهره ببرند.

دنبه گوسفندی طبع گرم دارد و این عامل سبب می شود در بدن حالت روان تری داشته باشد و در رگ ها رسوب نکند.

روغن دنبه دارای مقدار زیادی انرژی است، به همین علت برای افرادی که مشکل ضعف دارند بسیار مناسب است و می تواند انرژی مورد نیاز افراد با فعالیت بدنی بالا را تأمین کند.

دنبه گوسفندی سرشار از مواد مغذی مانند اسیدهای چرب اشباع نشده، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قوی است. از این رو برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات در بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف دنبه گوسفندی باعث می شود تا پوست و مو تقویت شود و شفافیت را به پوست هدیه می دهد؛ زیرا حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب گروه امگا است که برای بدن به خصوص پوست و مو بسیار مفید است.

روغن دنبه کلسترول بد را در بدن کاهش داده و باعث افزایش کلسترول خوب بدن می شود. همچنین یک ماده مغذی نشاط آور و انرژی زاست که برای درمان افسردگی می توان از آن استفاده کرد.

 

روغن پالم

استفاده موضعی از دنبه گوسفندی

همانطور که گفته شد این ماده غذایی در طب سنتی به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان از بهترین انواع آن بهره برد و کیفیت زندگی را به کمک آن افزایش داد. در بیماری های مزمن مانند رماتیسم و دیسک کمر از این روغن برای ماساژ بدن استفاده می شود و به مقدار زیادی باعث التیام درد در استخوان ها و کوفتگی عضلات می شود.

دنبه گوسفندی را می توان به صورت جداگانه یا همراه شقه گوسفندی خریداری کرد و برای درمان شکستگی استخوان به صورت موضعی و حتی خوراکی استفاده کرد. این بخش از گوشت گوسفند خواص زیادی برای ترمیم سریع تر استخوان هایی که آسیب دیده اند دارد.

این ماده باعث می شود تا خونرسانی به مناطق آسیب دیده بیشتر شود و از این طریق سریع تر ترمیم شده و شکستگی و درد آن ها کمتر شود. از این رو یک درمان مناسب و کم هزینه است.

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 1,286
  • بازدید سال : 6,901
  • بازدید کلی : 30,812