loading...
بارنجی ، با ما بهترین باشید.
lopas بازدید : 187 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (2)

رازهای قدیمی ضد پیری ژاپنی! 

من ب هفت یا هشت ساله بودم، من مادرم را تماشا می کردم که چکونه خود را برای مراسم خوردن صبحانه آماده می کرد؛ بعد از شستن صورت با آب گرم  به آرامی گونه ها و پیشانی را با حرکتی ملایم به سمت بالا صاف کرد و همیشه برایمان می گفت که این عمل برای بهبود گردش خون است.
او به من می آموخت که مراقبت از پوست بسیار مهم است و من همیشه باید با عشق و احترام با پوستم رفتار کنم!
با افزایش سن، پوست شما برای سالم ماندن و زیبایی به کمک شما نیاز دارد و باید مدام آبرسانی شود.
مادرم،  برای آموزش من چند بطری و کوزه بیرون کشید و قدم به قدم ، روال زیبایی را به من نشان داد.
وی گفت: این یک روال سنتی  و قدیمی مراقبت از پوست ژاپنی است که توسط همه زنان ژاپنی دنبال می شود و در حالی که کاری بسیار آسان  و ساده است  می تواند برای پوست شما بسیار مفید باشد.  
حرفهای مادرم مربوط به  35 سال پیش بود، من ، صبح و شب به طور معمول مراقبت های پوستی مادرم را دنبال کرده ام قصد دارم این رازهای بزرگ جوانی را با شما به اشتراک بگذارم.
از آنجا که همه چیز درباره جوانی و سلامتی است، من هرگز دوست ندارم پوستی خشک، پوسته پوسته و یا بامنافذ باز داشته باشم به همین دلیل آموخته ام که بهترین راه برای جوان نگه داشتن پوست خوردن غذاهای ضد التهاب و استفاده از محصولات زیبایی ملایم و سرشار از مواد مغذی و فوق العاده مرطوب کننده است.
هیچ چیز بهتر از محصولات زیبایی ژاپنی نیست تا  پوست را به خویی آب رسانی و هیدراتاسیون کند تا به درخشش  و شفافیت دست بیابید و من زمانی که 41 سال از عمرم گذشته بود به انجام این کارها روی آوردم! بنابراین برای دستیابی به جوانی و زیبایی و حفظ آن هرگز دیر نیست و اکنون که 48 سال دارم کوچکترین چین و چروکی روی پوستم وجود ندارد. من این جوانی را مدیون کارهای روزمره مراقبت از پوست و اسرار زیبایی ژاپنی که مادرم با من در میان گذاشت، هستم.
روال ضد پیری ژاپنی به عادت روزانه تبدیل کنید و ببینید که چگونه این تغییرات باعث می شود جوان تر به نظر برسید. یک روال ضد پیری خوب برای مراقبت از پوست به شما کمک می کند تا به طور طبیعی سن خود را کاهش دهید!

پاک کننده پوست ملایم استفاده کنید

این پاک کننده ها هرچه لطیف تر باشد، بهتر است! زنان ژاپنی از مصرف محصولات خشن و حاوی مواد شیمیایی به شدت خودداری می کنند در عوض ، آنها از محصولاتی استفاده می کنند که دارای الکل کم و  طبیعی هستند. 
تمیز کردن  پوست بسیار ضروری است زیرا باعث از بین رفتن باکتری هایی می شود که احتمالاً در منافذ قرار می گیرند و باعث ایجاد چروک می شوند. اما فقط یک بار در روز پوستتان را تمیز کنید وگرنه پوست خود را خشک خواهید کرد! بهترین زمان برای انجام این کار قبل از خواب است.

 روغن پاک کننده عمیق DHC

DHC یکی از محبوب ترین مارک های پاک کننده ژاپنی است. روغن تمیز کننده سبکی است که با آنتی اکسیدان پر شده است تا پوست را با مواد مغذی تقویت کرده و به آن جلوه دهد. 

 CREE NATURAL AQUA GEL

این محصول بهترین و پرفروش ترین لایه بردار در ژاپن است زیرا فرمول فوق العاده ملایمی دارد که برای افرادی با پوست بسیار حساس استفاده می شود.

استفاده مداوم از نرم کننده ها

من سالهاست که با نرم کننده های پوست رابطه عاشقانه ای دارم!
هیچ چیز مانند یک نرم کننده پوست  به خوبی نمی تواند یک لایه رطوبت اضافی به پوست شما هدیه دهد.
نرم کننده ها، پوست شما را آبرسانی کرده و به آن مواد مغذی تزریق می کند. بر خلاف تونرها ، که تمایل به خشک شدن پوست دارند ، نرم کننده ها چهره را روشن تر می کنند. 
در جست و جوی محصولات غنی از کلاژن باشید!
نوشیدنی های کلاژن ، کوکی های کلاژن ، ماسک های کلاژن ، پودر  کلاژن، مکمل ها و حتی دستکش ها در ژاپن با کلاژن غنی شده اند!
زیبایی و سلامت پوست با کلاژن گره خورده است. دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب و پرخاصیت که به افزایش سطح کلاژن کمک کند از اهمیت بالایی برخوردار است. مصرف آبگوشت استخوان قادر است مقدار زیادی از این کمبود را جبران کند.

استفاده از ماسک های خانگی مرطوب کننده

همانطور که گفته شد، پایه و اساس مراقبت از پوست ژاپن در حفظ سطح بالای رطوبت پوست است. هرچه پوست مرطوب تر باشد ، سالم تر به نظر می رسد. استفاده از یک ماسک صورت یک یا دو بار در ماه به تقویت سطح رطوبت کمک می کند. 

صورت خود را ماساژ دهید

در حالی که بسیاری از ما هنگام تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هستیم، زنان ژاپنی از این زمان برای تحریک جریان خون (که خطوط و چین و چروک های ظریف را به حداقل می رساند) مشغول ماساژ صورتشان هستند. 

استفاده منظم از ماساژور صورت باعث سفت شدن آن می شود. به زبان ساده، می توانید هرشب هنگام تماشای تلویزیون ماساژ صورت و بدن را انجام دهید.

محصولات طبیعی 

جلبک دریایی

زنان ژاپنی به طور مرتب از جلبک دریایی  برای کاهش چین و چروک استفاده می کنند ، زیرا این گیاه دارای مزایای طبیعی مراقبت از پوست است.
جلبک دریایی یک ماده غذایی ضد پیری عالی است و حاوی مقادیر زیادی ویتامین ها و مواد معدنی است که به سختی در سایر مواد غذایی یافت می شود. جلبک دریایی به دلیل خاصیت ضد التهابی طبیعی ، قرمزی ناشی از روزاسه و همچنین تورم را کاهش می دهد. ید متابولیسم را تنظیم می کند و به جوانسازی پوست کمک می کند.

چای سبز

چای سبز برای محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید که یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد چین و چروک است با آنتی اکسیدان ها و خاصیت ضد التهابی بسته بندی شده است. برخی از تحقیقات با زنانی که دارای آسیب پوستی متوسط هستند و با اضافه کردن رژیم های غذایی آنها با چای سبز (طی یک دوره دو ماهه) ، بهبود قابل توجهی در خاصیت ارتجاعی مشاهده شده است. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود آهنگ در تاریخ 1403/01/21 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

ایزی موزیک یک سایت دانلود آهنگ است که امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به هزاران آهنگ از سراسر ایران و جهان را فراهم می‌کند. این سایت با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و پخش کنند، همچنین با قابلیت‌های مختلفی نظیر پیشنهادات موسیقی بر اساس سلیقه کاربران، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد. ایزی موزیک همچنین امکان پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین را نیز فراهم می‌کند.

این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید
http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 505
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 1,092
  • بازدید سال : 6,707
  • بازدید کلی : 30,618